torstai 15. toukokuuta 2014

Viimeistä viedään!

Viimeinen viikko käynnissä Tsekkiä. Viikonpäästä sitä ollaanki jo sitten Suomessa. Ihan hullun nopeesti mennyt aika täällä. Oon niin onnellinen kaikista kokemuksista ja ihmisistä joihin oon saanu täällä tutustua, joista on tullut mun ystäviä. Vaikka Suomeen ystäviin voi pitää täältä hyvinkin yhteyttä, niin on paljon mukavampi kun on täälläkin joku jolle jutella. Mulla on tän työharjoittelun aikana ollut välillä tosi raskasta ja rankkaa ja vielä vähän valitettavasti sellasista syistä mille en itse mitään oo voinut, niin onhan sen tosi kiva ollut kun on voinut jutella vaikkapa töissä jonkun kanssa. :)

Viime viikolla sain parhaan vieraan tänne mua moikkaamaan, nimittäin Emmin! oltiin pari päivää Prahassa ja sitten tultiin tänne Brnoon. Emmi tulikin just sopivaan aikaan viemään ajatukset pois kaikesta muusta! Mulla on kyllä maailman paras pikkusisko.
Prahassa käytiin John Lennonin seinällä + katsomassa nuita perusnähtävyyksiä. Vähän jäi harmittamaan, että juutalaisten hautausmaakierros oli turhan kallis meidän budjetille, joten jätettiin se sitten odottamaan seuraavaa kertaa.. ;)





Töissä mulla menee ja on mennyt tosi hyvin. Oon nyt pari viikkoa käynyt Club Maminekissä myös, elikkäs se on klubi äideille, isille, isovanhemmille ja lapsille. Mukana oon ollut askartelutunneilla ja englanninopetustunneilla 3-5 vuotiaille. On ollut kyllä aivan älyttömän mukava seurata miten tämä toimii ja oonpas sieltä saanut hyviä vinkkejäkin itelleni. Tästä teen vielä isomman päivityksen sitten kun aikaa on. Alkaa käymään aikakin vähiin. Nyt mä lähen lenkille ja töihin!

Ajattelin niistä ikävistä asioista huolimatta nyt täysillä nauttia mun elämästä täällä, ehkä mä kerkeen murehtimaan sitten viikonki päästä.

Ei kommentteja: